Det är Robin Hood jag vill ha!

I kväll var jag & älsklingen på bio. Det blev Robin Hood. Den var oki men hade förväntat mig att den skulle vara bättre. Lite lång & hände för lite. Robin Hood var inte lika cool som jag hade hoppats på, jag blev en aningens besviken på honom. Marion däremot det är en stark kvinna det! Hon var cool!

Innan bion åt vi kycklingsallad, blev fördigköpt sallad den här gången då den grillade kycklingen var slut på Hemköp. Men den var helt oki. Planen med sallad var att vi inte skulle äta så mycket mat så vi skulle orka äta så mycket popcorn & godis som möjligt;) Ha ha! Bra plan va?
Köpte vanlig cola i dag i stället för light, är inte van med så det käns som jag har fått i mig ett kilo socker typ...


Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Ajla M

sv: Ja det är nästan oslagbart! Speciellt om det är god mat också ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback