Den med i dag börjar spaningen på julklappar

God morgon! Dricker te & läser bloggar, aftonbladet mm... Snön som kom i går verkar försvinna i dag, hör ur det droppar utanför. Blir inte så sugen på att ge mig ut på en promenad i det här vädret, bättre när det är sol:) Men vad gör man när man har en liten vovve som måste ut & gå.
Sen tänkte jag göra stan, börja spana efter julklappar. Var så länge sedan jag var på stan så det ska bli kul:) var till & med så längesdean så i natt drömde jag att det hade kommit flera nya butiker i våran stad som jag hade missat... Bland annat en Hello Kitty butik! Hur kunde jag missa den! Ska bli spännande att se om det finns någon när jag kommer ner på stan:) Hoppas kan jag ju alltid göra.

Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: carro

Tack, helgen har varit toppen. Din med? :)

Postat av: Simone

Hur var din dag på stan?? Måste med börja snart;) kram

2010-11-22 @ 19:26:05
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback