Den med måndag & tisdag

Sitter & lyssnar på fina låtar, utanför droppar den blöta snön från hustaken. Senkvällen (efter tio) har gått åt till pyssel som tvätt, plock & fix med vovven. (I dag var det jag som fick ta spruta på Tindra då Raxx inte är hemma. Det gick bra, måste man göra nått så är det bara att göra det.)
Innan allt fix var jag & körde två pass, ett styrka & ett Zumba. Sen middag hos Bäztiz. Tacos:) Och lite äppelkaka te på det! Mums!

Vi drack te ur de här fina muggarna! Helt fantastiska, då de håller värmen samtidigt som de inte blir ett dugg varma på utsidan. (Jag gillar inte muggar utan öra i vanliga fall för de brukar bli så J....a varma. Men inte de här, är nu mina favvomuggar så det måste bli mycket gott te & kaffe hos Bäztiz i vinter:)

I går var jag hemma hos Syss & barnen. Medans Syss lagade mat lekte jag & barnen med Tindra. Till middagen serverades det spenat. När Whilliam efter maten upptäckte att han inte var så stark som han hande hoppats på så sa han att det är nog bäst att jag tar och äter lite mera spenat. En stor sked åkte in i munnen och sköldes ner med vatten. Ha ha söta han! Denna gång orkade han lyfta köksbordet. (med lite hjälp av oss). :)

Whilliam & Syss vispar vaniljvisp & Tindra tittar på...

Oj vand Tindra är sugen på att få slicka på vispen hon med...

Hon provar om sitta fint hjälper...

Det gjorde det... :)

 

 

Kram Kitty


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Så fort Tindra hör elvispen är hon framme :)

Postat av: Caroline

Gulliga bilder på Tindra o barnen.

Filmen har biopremiär 11 mars =) (tror jag)

2010-11-10 @ 09:02:43
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nähä, nu läste jag precis att de inte ens har börjat spela in filmen än, utan ska börja i vår... Så 11 mars stämmer nog inte =(

2010-11-10 @ 09:05:38
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: carro

Låter som mysiga dagar

2010-11-10 @ 19:45:51
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback