Lite nytt i köket

För någon vecka sedan bar vi ut vårat stora köksbord i vardagsrummet. Vi skulle ha besök och ville att alla skulle kunna sitta i samma rum. Efter det kände jag att jag inte ville ha tillbaka det stora bordet ut i köket igen. Blev ju så rymligt och vi sitter nästan aldrig där och väldigt sällan 6 personer. Så vi (jag) bestämde oss för att skaffa ett nytt bord till köket. Ett mindre bord som inte skulle ta upp hela köket. Jakten på ett nytt bord började, letade runt på olika secondhand butiker men utan resultat. Var ett gamalt bord som vi var ute efter. Till slut så hittade vi det perfekta bordet med stolar. Vi hittade det i källaren hemma hos älsklingens mamma.

Nu står det på sin plats i vårat kök.

Är inte helt bestämt än om vi ska låta orginal färgen vara eller måla om det till vitt.

Vad tycks?

 

/Kitty


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Åååååå superfint!

Postat av: Beyonce

Åhh, gillar!

2011-04-03 @ 18:19:18
Postat av: Caroline

Ursnyggt!! Och det är nog inte dumt med ett runt bord heller!

2011-04-03 @ 19:20:10
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Monica

Mycke fint synd att måla det är ju så fint ....

2011-04-03 @ 21:19:13
Postat av: Thiffy

Tycker absolut att färgen ska vara kvar! Detta är för övrigt mormors gamla sybord :) (eller snarare stick bor)

2011-04-04 @ 08:22:48
URL: http://thiffy.blogg.se/
Postat av: carro

Jättefint!

2011-04-04 @ 09:31:46
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback