Kitty lever

Har inte bloggat på länge, två veckor... Har inte haft någon riktig blogginspiration men nu efter en paus börjar jag få känslan tillbaka igen.
För en och en halv vecka sedan besökte jag FORMEX mässan. Blev två långa dagar på mässan och en natt på hotell. Mycket mycket shopping till mammas butik, när vi på fredagskvällen lämnade mässan var vi riktigt nöjda med allt vi hade hunnit med.
Det bästa av allt var att Maria Montazami var där, hon visade upp sin väskkollektion, underbar väskor! Men kostar därefter...

Blev några bilder på henne dock så blev de inte superbra då det var rätt många andra som också ville ta foton på henne.

 

//Kitty


Kommentarer
Postat av: Carro

Wow! Vad häftigt att se henne live! Jag tycker hon verkar så himla härlig.

Postat av: carro

Låter som du hade 2 bra dagar på mässan :) Man måste få ta paus ibland när man inte har inspiration till bloggen. Kram

2011-02-01 @ 09:57:41
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: simone

tack så jätte mycket för presenten gumman=)Rasmus kom med ett 30 års kort så jag tackade så mycket hahahahaha kram

2011-02-07 @ 14:28:12
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback