Föräldrargrupp

Här sitter en gravid och en hund och äter lunch. Fiskbullar blev det, koktpotatis och tomater. Passar oss bra, både mig och Tindra. Ja hon hoppade över tomaterna då.
Snart ska jag i väg på föräldrargrupp, eftersom Rasmus jobbar så går jag själv. Fjärde och sista gången i dag sen ska man veta allt om förlossning, barn och föräldrarskap... He he ne då så illa är det inte man lär sig inte sånt på fyra gånger. Sånt lär man sig undertiden, varje dag. Man kan inte kunna och veta allt, det kommer man aldrig att göra.
Läntar till Rocky kommer ut och får vara med oss. Längtar till ögonblicket vi får se honom för första gången, våran lilla Rocky. Fast han kommer nog inte vara så liten, kollar man på min mage så tror man att han väger fyra kilo redan nu. Ha ha! Ne han väger nog bara ca 1-1,5 kilo nu. Större blir både jag och han för varje dag som går...
I dag har jag gått 28 veckor och 2 dagar.
Två dagar gamal bild, är större i dag;)
Kram Kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback