Stark

Bloggen ligger efter, lång efter känner jag... Men nu är jag här igen:) Saknat mig?
Är nyss hemkommen från jobbet. Har gjort 36 timmar på den är helgen och det känns i dag. Har hoppat i mjukisbrallorna och ätit rostmackor:) Blir nog snart sängen. Ser fram emot en ledig dag med älsklingen i morgon. En solig ledig dag. Nice:)
Rocky bara växer och växer, som ni ser;) Hans sparkar blir bara starakre och strakare för varje dag som går. Kommer bli en strak grabb det här;) Brås på sin far.
Snygga jag, fake leende och försöker att inte se allt för trött ut...
Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Thiff

Oj vad han växer i magen :D Klart vi sakanat dina uppdateringar!

Postat av: carro

Fiiiiiina du <3

2011-06-06 @ 20:32:23
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback