Nästan frisör

Är hemma från mamma nu, hon fortsatte på rabarber temat och bjöd på vaniljglass med rabarbersås.
Riktigt gott.
Innan jag åkte tilll mamma var jag och släppte av älsklingen vid tåget. Vi har haft en mysig helg tillsammans men den gick sååå snabbt.
Han kom inte hem förren elva tiden på fredagskvällen och åkte i dag. Men nu är det bra 22 dagar kvar! Längtar som faaaan!!!

I dag på eftermiddagen har vi varit hos Rasmus mamma. Vi fikade morsdag fika, han spikade staket och jag hjälpte till lite med hästarna. Vi åkte till en gård en bit bort med några av hästarna som skulle dit på bete över sommaren.
Tindra var också med, hon älskar att vara i Jönåker där hon kan springa fritt och leka som hon vill.

Man kan nästan säga att jag är frisör nu, eller ja inte riktigt men nästan...
Förra veckan klippte jag Tindra och i går klippte jag Rasmus. Blev nöjd med båda!

image2878    image2883

image2881


image2880 Cool frissa va??



Vill passa på att tipsa om denna underbart goda juice, finns även med smaken "Frukt och Grönt".
Om du gillar juice så kommer du älska den här!

image2884

Kramar Kitty


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Värsta frissen!

Postat av: Melina

fina bilder

2008-05-26 @ 08:11:22
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Linnruby&Millan

Svar: Tack så mkt! :)

2008-05-26 @ 11:11:39
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: carro

Härliga bilder! Ha en bra måndag! kram

2008-05-26 @ 12:58:18
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback