Pemma pfter pn polig pväll

   Vad tycks är jag snygg i älsklingens nya brills?

Hemma efter en rolig kväll på Hamnmagasinet.
Åt en super god Caesarsallad med vitlöksbröd och till det gott rödvin.
Vi som var där var jag, Carro, Mia, Sandra, Sandra, Therese, Simon, Emil och Raquel.
Synd att Irene jobbade så hon inte kunde följa med... Och synd att Beckis inte kom...

När maten var uppäten och några flaskor vin senare började alla tycka att det var jätte kul att byta ut första bokstaven på ett ord till bokstaven P eller B omordet redan började på P.
Hi hi, vi skrattade massor i alla fall!

Drog mig hemåt vid elva då mamma kom med Tindra som varit hos henne
under kvällen när jag var borta.


Nu väntar sängen, kram Kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback