Tidig morgon och glass i hamnen

I dag blev det en tidig morgon, Tindra väckte mig redan halv sju och ville ut på en promenad. Var jätte skönt ute redan då så det var inte helt fel med en tidig morgon promenad.
Började inte jobba förren klockan två i dag så jag hade hela förmiddagen ledig.

Blev en sväng till hamnen med mamma och vovsingarna. Vi åt lite glass och promenaerade runt i solen.
Blev även en tur till Willys för att handla mat till helgen.

Torsdag i dag och fortfarande inget internet... Blir så arg!!!

Men nått som gör mig glad är dessa fina ting från Lindex

image2830image2831image2832image2833

Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Verkligen dåligt att ni inte fått igång internet än...skäll på dem!!! Kram

Postat av: LinnRuby&Millan

Fint!

2008-05-09 @ 15:45:29
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Nadde

Den kjolen har jag spanat in ganska länge! Den är så fin!

2008-05-10 @ 07:38:52
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback