Citronmarängpaj

Dagen började tidigt i dag, vaknade redan halv sju och gick upp. Sånt händer inte ofta. Men oj vad man hinner med mycket saker när man inte sover hela förmiddagen. När klockan var tio hade jag dammat, dammsugit, torkat alla golven, städat toan och tvättat. Rikitgt nice:)

På eftermiddagen åkte jag och storhandlade massa mat.
Köpte en massa till smörgåstårtan som vi ska bjuda min familj på i morgon kväll när de kommer och firar oss. Hoppas vi får massa presnter;)

När städning, handling och allt var klart gick jag ner på stan och träffade upp några av tjejerna för en fika. Blev kaffe & citronmarängpaj, min snälla Bäztiz bjöd mig. Tack:)



Hämtade ut paketet från ellos i dag. Klänningen var superfin & bikinin med:)
Så så här snygg kommer jag vara i sommar.







Nu i kväll har jag lagt i hopp smörgåstårtan, så i morgon är det garnering som gäller.
Hoppas att den blir fin:)

/Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hihi, den pajen är riktigt god!!!

Vi satt några bord bort från er igår på CoffeyHouse!!

kramar

Postat av: BJERNHAGEN

sugen på lite nytt?

tyck till om min sång! söker till idol!

:)

2009-03-27 @ 12:09:08
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Elin

skönt att vara uppe i tid =)

2009-03-27 @ 13:47:52
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: carro

såå fin du kommer vara, och är såklart!

ha en fin fredag! :)

2009-03-27 @ 16:54:08
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback