Semester dag 1

Så har man semester då, en månad! Yeey! Har just kommit hem från Rasmus moster, varit och fixat inför morgondagens studentfest! Jag och Linan kom ganska så sent så vi hann inte fixa så mycket, sorry! Innan vi åkte dit så kollade jag in Linans och Jacks nya place, as nice! Stor fin tvåa!
Jag hann klippa mig i dag, blev nöjd! Dagen har varit ganska så stressig, med allt klippande och fixande... Jag missade lunchen och det är inte ofta jag skippar lunch... Blev en Cappucino, det var allt.
Var förbi Kikko och köpte lite nya ögonskuggor och till bolaget.
Nu ska jag ta mig en promenad sen duscha!
Bjuder på lite Tindra bilder...
Kram på er /Kitty



image742

image740 image741

Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt att du han med allt du ville. Kram

Postat av: carro

Åå skönt med semester : )

2007-06-08 @ 00:33:43
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback