Snart är det morgon...

Och jag får gå hem och sova!
Natten på jobbet har rullat på bra, tror att det går lite extra fort när man vet att det är sista natten innan en fem dagars ledighet.
Under ledigheten ska jag ta det lungt, träffa min älskling, familj och mina kompisar. Vi får se vad mer som händer, kanske blir en sväng till Kolmården, Jönåker och Norrköping.
och har jag tur så hinner jag kanske med ett glas vin eller en kall cider någon av kvällarna.

Vad ska du själv gör i helgen?

Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Jessi

skönt att vara ledig i 5 dagar :)

Hoppas du får det skönt!
Kram

Postat av: LinnRuby&Millan

jag ska på partaj på lör:)

2008-04-18 @ 09:21:46
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback