Snart är det sommar

Eller ja först ska väl våren komma men jag tycker ändå inte att det är förtidigt att börja kolla efter en ny bikini.

Hittade den här på
Bubbelroom

Supersnygg & billig, endast 149 kr. kanske man skulle slå till.




Nu ska jag fixa lite sen är det snart dags att åka till jobbet.
Ska &så ner på stan innan jobbet & byta mitt headset i dag i gen!!! Var och bytte det i går men det nya går inte att ladda upp, typiskt... Hoppas de har öppet i dag när det är söndag.

Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg=) dom hade jätte snygga bikinis på new Yorker med=)=)=)=)

2009-03-08 @ 13:29:58
Postat av: Anonym

fin men jag skulle vilja ha en vitt bikini finns det där,fast då kanske den e genomskinlig*ops

Postat av: Beyonce

Tänk på att inte köpa saker så här nära din födelsedag!

2009-03-08 @ 14:40:42
Postat av: carro

Joo kvällen blev mkt trevlig :)

Ha en fin kväll!

2009-03-08 @ 17:46:29
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den var jätte fin, köp! Hoppas det gick bättre med headsetet den här gången.

2009-03-08 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback