Jag och min älskling

I dag har jag och min älskling Rasmus varit tillsammans i ett år och två månader, förlovade i två månader.
 De 14 månaderna har varit helt underbara och det bästa är att det bara är början av våra liv tillsammans... Jag är jätte lycklig!!!

Vi firade kvällen med champagne och hummer på lyx restaurang... Kanska inte riktigt men det kändes ungifär som så... Vi gjorde mysigt hemma med tända ljus och hämt mat, Rasmus meny bestod av pizza och min av sushi... Båda var jätte nöjda, super god mat.
måste säga att det nya sushi stället här i stan redan är mitt favvo ställle!!
God mat och ett stort plus är att de gillar också Hello kitty, de har Hello kitty på flera ställlen bland annat framme vid kassan som en prydnadssak.


Jag älskar dig Rasmus

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Ååååå vad fint du är duktig du


Elin The one and only )=D

2006-12-06 @ 00:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback