Osdag 6 december

I dag är det jobb dag i gen... det är konstigt att när man är ledig så går tiden såååå fort, men när man jobbar då står tiden i bland stillla! Den här veckan så jobbar jag bara två dagar, känns bra!
för några timmar sedan tågade ett lucia tåg in här på skavsta och sjöng så vackert, visst kanske en vecka för tidigt mem men vad gör det... När man ser lucia då tycker jag att det börjar kännas att julen snart är här.
Det är julafton snart, inte nästa söndag och inte söndagen efter det men söndagen där efter så är det julafton! Alltså inte så långt kvar, jag låter kanske som ett barn men jag längtar faktiskt efter att få öppna julklappar och att få ge bort julklappar så klart! Det är kul med julklapppar, kul att köpa, kul att ge och kul att få! Jag har nästan köpt klart mina, har några kvar att köpa bland annat till Tindra men jag vet vad hon ska få. Till henne så ska jag köpa en tärning som man lägger ner hundgodis i också ska hon försöka få dem att trilla ut...
Nu är det dax att återgå till jobbbet!

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Vad ska jag få i julklapp då??

2006-12-07 @ 20:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback