Bara för att vi är gammla beöver vi inte visa någon hänsyn...

Åkte ner på stan med bilen i dag, kom till parkeringen och den var full så jag tänkte att jag står där en liten stund och kollar om det kommer någon som ska åka i väg och mycket riktigt så efter några minuter kom den en tjej och satte sig i bilen och började backa ut...
Jag stod så snällt och väntade på att få åka in efer henne men då kom det ett gammalt par i en bil och bara drog före mig in på MIN plats!!!
Gissa om jag blev arg!!!
Jag klev ur min bil och gick fram till gubben som satt framför ratten och sa mycket vänligt att jag hade stått och väntat på denna plats en stund och skulle nu parkera där, innan han snodde den!
Till svar av gubben fick jag: Nu står vi här! Du kan väl vänta på nästa!
Jag blev ännu argare och började små skälla lite på gubben men till svar fick jag bara att vi är ju faktiskt gammla så vi behövder denna plats mer en dig!
Fan heller! Jag hade faktiskt brottom!
Det hela slutade med att han stod kvar och jag fick vänta på nästa lediga plats!
Man blir ju faktiskt riktigt upprörd!

/ Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Satan vad arg jag skulle blivit...

Postat av: SoffiZ

Haha! Det där råkade Roffa ut för i somras! Vad ja skrattade! Jag vet att det inte är kul att råka ut för det, men i efterhand kan man ju skratta;)

2007-04-18 @ 22:44:39
URL: http://soffiz.blogg.se
Postat av: Sara

gammlingar.
och dem ska kalla oss unga för oförskämda... men de tänker inte alls på hur de kan bete sig ibland.. gahh...

2007-04-19 @ 09:28:34
URL: http://dajsy.blogg.se
Postat av: Sara

jag vet inte.. eller ja i ärlighetens namn så tror ja det är för att jag ätit och druckit för lite i veckan, men ska försöka skärpa mig=)

2007-04-19 @ 11:36:26
URL: http://dajsy.blogg.se
Postat av: Irene

Tygpiskt gammlingar, blir så förbannad. Dessutom snattar de oxå!

2007-04-20 @ 07:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback