Grattis syss!!!

image501 image507image509image510
image500


I dag fyller min storasyster Mia år, grattis!


En natt kvar att jobba, sen är man ledig tills på fredag! Ska bli skönt att vara lite ledig... På mina lediga dagar som kommer tänke jag träffa mina vänner, Rasmus, shoppa och fixa i lägenheten!
I dag har jag sovit och slappat framför tvn och snart är det dags för middag, blir torskrygg, potatis och skirat smör!
Det är mamma som fixar maten, är här i dag med... Rasmus jobbar till tio och jag börjar tio, så har det varit i tre dagar nu, inte så kul att vi inte har räffats... Men på tisdag ska vi hitta på någonting roligt tillsammans!
I morgon får vi internet!!!

Kram Kitty





Kommentarer
Postat av: maria

Grattis till syrran din!

Postat av: Majsan

Oh önskar att jag ar hos min mamma nu när jag mår kass.Jag har varit ledig nu fem nätter och nu sklal jag gå på imorogn och jobba två sen ledig två och sen jobbar jag fem...Hm...tror jag att dte var!!!=)Har dålig koll.....Hoppasd u får en lugn natt på jobb!!!Kram

2007-04-22 @ 20:38:39
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Beyonce

Kunde du inte hitta några fulare bilder?!

2007-04-23 @ 00:12:31
Postat av: Kitty

Svar till Beyonce: Fina tycker jag! God tårtan från Jessi var!

2007-04-23 @ 02:48:55
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback