Packa, packa och packa...

                                                                                                                                                                                                                 I dag ska vi packa hela dagen, flyttar på fredag! Hyresvärden ringde i morse och sa att en städfirma städar i dag, så i kväll ska det vara rent och snyggt!
Jag är ledig i dag med så det är skönt men i morgon börjar jag klockan 06.00, skönt med nya chemat att vi börjar en halvtimme senare... Gör kanska så mycket så där på morgonen.
Nu ska jag ta en promenad med Tindra, hoppas det är varmt i dag med!
Vad ska ni göra i dag?









image466

Påsk blommor!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fina tulpaner. Skönt med lite extra "sovmorgon"

Postat av: Irene

Idag ska jag bara sova!
Jag jobbar fm imorgon oxå, då ses vi.
Lycka till med packningen- glöm inte att RENSA!

2007-04-03 @ 16:53:17
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback