Det händer mycket nu...

image1887

image1888 image1897image1889image1890 image1891image1892image1893
image1894


image1895 image1896

I går var det tacojul med tjejerna, dock så saknades Rebecka och Raquel. Det va synd att inte alla kunde va med men det är väl så det blir mer och mer... Det är sällan vi ses alla nuförtiden, folk jobbar olika tider och sen har alla sitt så det är som det är...
Vi är fortfarande inne på 2007, och det händer mycket nu...
Det har hänt mycket roliga saker för folk runt omkring mig men för mig har 2007 varit ett år som är att glömma, men hoppas på att 2008 blir ett år att minnas...
Jag vlll glömma 2007 för att det har varit ett riktigt jobbigt år men lite bra har det väl varit för min del också, 2007 är året jag och älsklingen var på våran första riktiga semester, 2007 fick jag fast jobb i bas, 2007 hittade jag en underbar hundvakt åt Tindra...
2008 blir året då jag och min älskling får tillslut när halva året har gått får vara tillsammans hur mycket vi vill för då är han hemma i gen, hemma för att stanna! Längtar....
Hoppas på att våren ska gå sjukt snabbt för jag är sä jälvla trött på allt nu....

Fick några flera julklappar i går, en spindelfångare, en liten hjärtformadstekpanna, en skiva och tuggumin... Alla visste precis vad Kitty ville ha!
Bäztiz fick en 8 ball av Carro och måste faktiskt erkänna att jag blev lite avundsjuk på den... Cool!

image1898 Spindelfångaren kommer jag ha stor användning för 2008!

Nu händer det mycket... promenad, handla mm sen kommer älsklingen hem!

Kram eran Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Förstår vad du menar med 2007.......vill bara glömma

Postat av: Anonym

Jo det måste vara skönt att få det gjort ^^

Ah det var lite synd, hade hoppats på att få hem ett par idag ^^

2007-12-28 @ 15:41:50
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback