En kväll på Lotsen

image1876

image1877

image1878

Kvällen i går på Lotsen var lyckad, mysigt uppdukade bord och god mat bjöds det på!
Efter middagen blev det full fart med massa folk, goda drinkar och dans!

I dag åkte jag och skulle byta ut min nya rosa dammsugare mot en ny eftersom den jag fick inte fungerade, men tror ni det fanns någon ny? Ne... Slut!
Så i morgon ska jag åka någon annan stans och köpa en ny.
Jävla elektronikprylar som aldrig fungerar...

Efter dammsugarstrulet gick jag till mammas affär och snackade med henne ett tag, Tindra hittade en plats på lagret som hon gillade....

image1882

I kväll blir det filmkväll med Mia, Anders och Carro.

Kram Kram



Kommentarer
Postat av: Carro

Synd med dammsugaren

Postat av: Lilla jag

Ja Lotsen var trevligt!

2007-12-27 @ 01:28:45
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback