Glitter

image1862

Något gott att dricka till jul...
Julcider med glitter, passar Kitty superbra!

Natten som va gick bra på jobbet, tiden gick fort och personalen började tidigare en vanligt då vi hade våran första Las Palmas flight i dag. Inchekningen öppnade 4, synd att planet var lite sent...

I dag då vad ska man hitta på då, åka till en affär skulle behävas eftersom det typ ekar i min kyl... men har värkligen ingen lust att handla nu till jul när inte älsklingen kommer hem också hatar jag att trängas bland massa galna julmatsmänniskor som ska handla tre kundvagnar med mat till jul....

Nu ska jag i alla fall ut i kylan på en promenad och sen ta ett varmt bad....

//Kitty


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Riktigt tråkigt att ni inte kan fira julafton tillsammans=(
Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
Kramar från hela familjen!

Postat av: m a r i a k o d e n

Gu så skönt med ett bad!!!!
=)
Go jul!!
Ps. Jag ääälskar Hello Kitty!!! =)

2007-12-23 @ 11:33:06
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback