I dag blir det IKEA

Nyss gått upp, skulle gått upp tidigare men jag orkade inte så då bestämde jag mig för att sova ut, var ett tag sedan sist...
Rasmus åkte med tåget tidigt i morse, pratade lite med honom och fick en puss innan han åkte och jag somnade om, men kändes ändå konstigt att vakna och att han inte var där...
Helgen när han är hemma går så fort, hatar att han måste åka varje söndag eller måndag om han hinner...
6 månader kvar sen ska vi vara på samma ställe och då kan vi ses när vi vill!

Nu ska jag snart ge mig ut i regnet på en promenad med Tindra! Sen i eftermiddag ska jag och bäztiz ta bilen och åka en sväng till IKEA!
Hoppas jag hittar mycket med roliga saker! Kanske hittar någon julklapp där vem vet...

Kram Kitty

image1747

Kommentarer
Postat av: carro

Tack. Kul med ikea.. söt bild :)

Postat av: Karin

fin bild:)

2007-12-03 @ 19:10:20
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback