Julbord och dans

image1831

Nu är jag hemma efter en riktigt lyckad kväll med julbord och dans!
Julmaten var jätte god, synd att man inte orkar äta mer än vad man gör, jag kom inte ens till det varma innan jag var mätt... Suck! Konstigt nog så är jag hungrig nu.
Efter julbordet så åkte vi ner på stan och gick på krogen och dansade loss till bra musik!

image1827

jag och Lasse på förfesten

image1832

Sandra, Irene och carro



image1830
image1835image1834

Jag dansar en sväng på Träffens "Nattklubb" som de kallade det, men ja jag vet inte det var inte så mycket till nattklubb så vi valde att dra till krogen i stället!

image1836

Sandra och beckiz på bilden

image1837

Också en bild på mig Kitty, Kram på er så hörs vi i morgon!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det va riktigt kul igår, fast för mig blev det ingen julmat bara pizza. Va verkligen jättekul att vi va ute o dansa....får vi göra om. Kram

Postat av: MONICA

Vad snygga ni är alla4 kram

2007-12-16 @ 22:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback