Julshopping!

I dag jag jag varit på stan med min vän Carro, vi gick runt i affärerna och handlade lite julklappar också stannade vi till på Coffe house och fikade! En myspys dag på stan!
Förutom julklappar så handlade jag ett nattlinne och en klänning till mig själv! Blev även en glittrigstjärna på en pinne som vi ska ha i fönstret!
Nu ska vi snart ner i förådet och leta efter våra adväntsljusstakar!
Sen ska det bli julfint i föstrerna med jusstakar och röda gardiner...

I morse bjöd jag min älskling på frukost i sängen, nybakta baguetter, ägg, te och Oboý!

image1728   

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det va en riktigt mysig dag på stan idag :)

Postat av: Lilla jag

Låter såå mysigt!

2007-12-01 @ 21:08:08
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback