Mera julgodis...

image1839

Visst ser det gott ut? Rocky road kallas detta julgodis om inhehåller dummle, mörkchoklad, marshmallows och jordnötter.
Sitter just nu med en kopp te och knaprar på dessa. Mums!

Dagens julgodis blev kola och Rocky road.
Kolan blev god men lite hårdare än tänkt och Rocky road blev god men lite väl dyrt för lite godis. Mycket som måste inhandlas för att göra detta godis.
Receptet hittas på recept.nu och kola receptet hittade jag på Arla.se.
Mer än julgodisbak så har jag fikat med Irene, Emil och Carro också har jag ätit middag med min älskling.

Nu ska jag fläta håret och sen gå och lägga mig, börjar klockan 06:00 i morgon...

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Såg riktigt gott ut! Jaghar bakat lussekatter och matbröd idag :)

Postat av: ronnie

meeeeen gud så gott och vilken fin blogg du hade också!!!

2007-12-16 @ 23:05:00
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: carro

Tack! Åå va gott de lät, sånna måste jag prova att göra nån dag :)

2007-12-17 @ 13:30:49
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback