När blev jag förkyld?

Hej och hallå!
Bara två och en halv timme kavar tills jag slutar jobbet och får gå hem och sova...
När blav jag förkyld liksom? Näsan rinner och huvudet värker, fattar ingen ting...
Jag som var helt frisk i går också nu superförkyld, konstigt vad snabbt det går...
Har bara en natt kvar att jobba innan jag är ledig fyra dagar, så det är ju bra.
Måste vara frisk tills på lördag då det är julbord! Skulle behöva göra ett besök hos min frisör innan Lördag, dax för klippning och någon ny färg på håret. Får se om jag hinner med det innan lördag annars så får jag försöka med att bli snygg till jul i stället...
Har hittat klänning som jag ska ha på julbordet men saknar ett snyggt halsband, ska ge mig ut på torsdag och leta, har även några få julklappar kvar att inhandla.
Hoppas på att inte bli mer sjuk så jag orkar med allt som ska göras. Det är ju heller ingen höjdare att ligga inne och vara sjuk, har gjort det tillräckligt nu senaste tiden, så nu vägrar jag att vara sjuk...

/Kitty

Kommentarer
Postat av: Karin

haha ja visst såg den äcklig ut:p ha en fin dag!!

Postat av: Carro

Bli frisk NU!!!

2007-12-11 @ 10:42:41
URL: http://carrostankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback