Så mycket julklappar...

image1904


image1903
image1907

image1908

Nu i kväll har vi varit ute på landet hos Rasmus mamma och Tommy. Linan, Jack och mormor var också där!
Vi åt god köttgryta, glass och sedan kaffe med rulltårta som mormor bakat.
Eftersom vi inte träffades på julafton så bytte vi julklappar i dag i stället, av Rasmus föräldrar med respektive fick jag pengar och lotter, av Linan och Jack en bok som heter "En kärleksförklaring" där man ska fylla i själv.
Tillsammns av Rasmus mamma och Tommy fick vi också jätte superstora kuddar+örngott! Sååå nice!
Tack så mycket alla!

Av min älskling fick jag en digitalfotoram, som jag nu ska leka med!
Fick också snygga leopard underkläder från Dolce & Gabbana!
Tack min älskling för de fina julklapparna, jag älskar dig!

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som en bra dag med mass fina julklappar

Postat av: Agnieszka

Vilka fina saker du/ni fått! Vad fick Rasmus av dig då?
Gott nytt år på er!

2007-12-29 @ 13:10:45
URL: http://www.agnieszka.blogg.se
Postat av: Lilla jag

Värsta bra!

2007-12-29 @ 19:12:12
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback