Trötta Kitty här

God morgon eller ja god kväll är det väl men känns som morgon för jag har nyss vaknat efter att ha sovit i tre timmar... Sov såååå skönt! Man blir ju så trött av att gå upp 04:45, när man inte kan somna på kvällen....

Min lilla tröttis Tindra har också sovit
middag...

image1841


Nu är det 5 dagar, 5 timmar och 48 minuter tills julafton!

image1842image1843
image1844

Jag och bäztiz ska baka pepparkakor men när ska vi hinna???
Nästa lediga dag jag har är julafton...
Skönt att jag är klar med alla julklappar!

Nu ska jag hoppa in i duschen!
 Sen ska jag se vad jag ska hitta på för mat att laga till mig och älsklingen!
Vad gör du i kväll??

Kramar Kitty
image1845




Kommentarer
Postat av: carro

Hihi aa dem blir busiga när de är snö :)
Joo har letat bakom hyllor osv.. mamma har letat hemma.. men får leta när jag kommer hem till dem igen.. Tack för tipsen :)

Mysigt de ser ut med snö, hoppas den kommer på riktigt snart.

Postat av: Lilla jag

Ja du? När ska vi hinna???

2007-12-18 @ 23:44:31
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback