Alla hjärtans dag

På onsdag ja då är det hjärtiz dagen... Synd bara att man jobbar hela dagen.

På Alla hjärtans dag så brukar jag alltid laga en kärleks middag, men för er som är lediga då och har tid att laga en kärleks midddag till någon/några man älskar så har jag några tips.

  • Köp kärleks pasta (Pasta i form av hjärtan)
  • Tryck ut hjärtan i falukorv med hjälp av pepparkaksformar
  • Gör toast skagen på bröd som är hjärt format
  • Gratinera potatismoshjärtan i ugnen
  • Baka maräng hjärtan (rita hjärtan på bakplåtspapper där du sedan klickar ut marängsmeten och sätter in i ugnen. Lägg två hjärtan på varandra och i mitten lägger du vispad grädde som blandats med hallon.
  • köp hem choklad hjärtan och gelehjärtan som läggs i en skål och står framme hela dagen för den som kommer på besök!
  • Till middagen så drick champagne eller hallonsoda
  • Dekorera bordet med massor av små röda hjärtan på en vit duk
  • Drink tilltugg är chips hjärtan
lite tips för en lyckad alla hjärtansdag!

Själv så kommer jag nog fira alla hjärtans dag på fredag, då kan jag och Rasmus ha våran kärleksmiddag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj värsta tipset, mkt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback