God morgon

148086-144Måndag och jag är fortfarande inte frisk, blev att stanna hemma från jobbet. Inte så bra då man förlorar grymt mycket pengar men vad gör man. Har knappt kommit ur sängen på tre dagar och inte fått i mig en mat bit alls, så då kan man ju int direkt jobba.

I går kollade jag på tre filmer, "När mörkret faller", "Min bäste väns bröllop" och "Tomten är far till alla barnen".
"När mörkret faller" är en svensk film som handlar om misshandel ur tre familjers perspectiv. Budskapet med denna film är att man ska våga säga i från, våga göra det rätta! Jag tyckte att den var bra men otäck, helt klart värd att se, man blir värkligen berörd.
"Min bäste väns bröllop" med Julia Roberts och Cameron Diaz, den är ju sååå bra! Riktigt bra komedi, om ni inte har sett den så se den!
"Tomten är far till alla barnen" den har väl nästan alla sett tror jag, eller?

I går kväll när Rasmus kom hem så fick jag jätte fina röda rosor! Så snällt!

Önskar alla en trevlig start på denna vecka! Många kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag har tittat på hela säsong 2 på gilmore girls medans jag har legat hemma. De inte roligt att va sjuk. Krya på dig tjejen.

Postat av: Karin

å åTomten är far till alla barnen är såå kul:)
ja har hittat massa goda recept nu, tex.. tortillapizza, olika grytor, korv med fetaostmos och så mycket mer:) gäller bara att orka laga haha

2007-02-19 @ 13:32:43
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Carro

Bli frisk snaaaaaart!!!

2007-02-19 @ 16:27:59
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: Beyonce

Nice work Raxx, blommor går alltid hem!

2007-02-19 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback