Tråkigt att vara sjuk...

148086-123Men som tur är så har min älskling pysslat om mig... Tur att jag har dig Rasmus! Love you.

Har mäst sovit hela dagen men nu börjar jag känna mig aningens bättre... Mår inte lika illa nu men febern håller kvar.

Känns så tråkigt när man är ledig hela helgen och har tänkt göra en massa roliga saker så blir man sjuk... Men men inte mycket att göra åt, man får väl göra det bästa av situationen. Har kollat på lite filmer, det är ju kul!
I går såg jag "Bring it on again" som är den tredje av "Bring it on" filmerna. Den var ok, bärre än tvåan men den går inte att jämföra med ettan för den är så grymt bra!

Kollar nu på "Girs behaving badly", riktigt roligt måste jag säga!

Tack för alla "krya på dig" hälsningar som jag har fått!
Hoppas att alla har haft en bra helg än så länge!

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Karin

tack, roligt att höra!
nice att du blir ompysslad då iaf:)

Postat av: Carro

Skönt att du mår bättre

2007-02-18 @ 00:11:52
URL: http://carrostankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback