En bra dag...

En bra dag, ja det har det varit i dag!
Jag sov till tio först,sen gick jag en timmes promenad med Tindra i det sköna vädret...
Softade hemma, gick med syrran till gymet och tränade. Det gick bra så nu kan vi känna oss duktiga. Jag har lyckats att hålla mitt nyårs löfte, att träna asså. Jag har nu tränat tre gånger sen förra torsdagen, det är bra!
Efter träningen blev det hem och duscha sen drog jag och Rasmus för att spela biljard! Jag vann två gånger av tre!
Efter biljarden var vi hungriga, det blev en fik@börjare på [email protected]!!!

Men nu är det nog dags att sova, är jätte trött fast min plan var att vara vaken länge i natt så jag sover länge i morgon, så jag kan vara uppe länge natten till fredag och sova länge då så jag orkar jobba natt hela helgen.
Men det är ju ett tag tills dess och jag är trött nu så varför inte sova...

God natt på er!!! Kram/Kitty (Hello Kitty)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback