Små hjärtformade kakor

I dag bjöd jag min älskling på kärlekskakor till efterrätt...
Det var små hjärtformade kakor med överdrag av vitchoklad.
Blev mycket uppskattade, lite kan göra mycket när det kommer till kärlek.
En anna sak som jag brukar göra är att rita hjärtan på mackan med hjälp av leverpastej på tub.
Ett litet kärleks tips är att använda ketchup när man vill rita hjärtan på maten... Funkar på det mästa, ja inte på glass då men ta då chokladsås istället!

  Man får vara kär i vem man vill...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Jag vill oxå ha kärlekskakor!!

2007-02-02 @ 12:05:59
Postat av: Kitty

mia det är bra och komma hit så lovar jag att du ska få kärlekskakor!

2007-02-02 @ 20:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback