Blåbärspaj

image984            image987image985             image986
image988          image990image989
image991            image992

I går var vi ute hos Rebecka typ hela dagen, satt i solen och myste. Hon bjöd på hemmabakad blåbärspaj på nyplockade blåbär, kan det bli godare!!!
Hennes båda systrar var där, jag hade aldrig träffat dem så det var trevligt att de kom förbi!

Sen var jag hem en sväng och tvättade och handlade lite mat, efter det åkte jag och Mia till mamma! Vi köpte med oss lite rökt fisk/räkor, bröd och aioli från Rökeriet, sen satt vi hela kvällen på mammas baksida och hade det trevligt! Presenten som ni ser på bilden fick Tindra av mamma i födelsedagspresent, hon tackar! Och på bilden brevid ser ni hundarna äta lite glass!
En skön dag helt enkelt!

I dag kanske det blir att åka ut och bada eller nått vi får se hur vädret är lite senare! Nu ska jag ut och gå en sväng! Hoppas att ni alla får en underbar dag! /Kitty

Kommentarer
Postat av: Karin

å va gott det såg ut! pajen såg underbart god ut:)

Postat av: Carro

Ja det va en riktigt skön dag ute hos Beckis igår :)

2007-07-17 @ 12:45:19
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: Beyonce

Shit vad god pajen var!

2007-07-17 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback