Själv så jobbar man hela helgen...

Vad ska ni göra i helgen?
Själv så jobbar man hela helgen...


image1030 Så trött jag blev nu, somnar nog snart så jag borde ta mig in till sängen... Om jag orkar...

Har varit duktig i dag, först jobba 06.00-14.30 sen hem och ut på en promenad och vila. Efter det promenad igen till mammas affär för att hjälpa henne där med att plocka upp varor. Blev bjuden på mat av mamma först när jag kom innan vi satte igång med alla kartonger som skulle plockas upp!
Har även tvättat och handlat mat och hunnit med att gå en promenad till! Inte ofta man hinner så mycket på en dag, men nu är jag ju också superduper trött! Ska bli skönt att sova nu!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Karin

ska bara ta det jättelugnt och vila upp mig..

Postat av: carro

Tack! Usch, tråkigt att jobba hela helgen.. men brukar jag med göra : / Jobbar hela söndagen också.. Supersöt bild : )

2007-07-20 @ 10:55:27
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback