Lördag natt

148086-315 Lördag natt och jag sitter på jobbet, jobbat sen klockan 18.00 och slutar kl 07.00 i morgon bitti eller i dag. I dag har jag inte hunnit med så mycket, blev att köra Rasmus till jobbet för han hade broblem med sin cykel, typ inge luft i hjulen... Sen när jag kom hem fixade jag iordning en bacon/bönsallad som blev matlådan till kvällen, jätte god! Kollade på ett vänner avsnitt och sen fixa sig lite snabbt, promenad med Tindra och sen åkte jag med henne till mamma. Tindra var sååå uttråkad efter att ha sovit med Rasmus hela natten och sen mig hela dagen så det var lika bra att åka med henne till mamma så hon och Tiger fick leka av sig... Hoppas de har lekt massor!
Rebecka kom ut en sväng till jobbet och hälsade på mig, var kul att snacka lite skit med henne. Hennes mage bara växer och växer, om två veckor i dag ska bebisen komma!
Hoppas ni har haft en bra lördag! /Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror bebisen kommer den här veckan. Jag köttfärslimpan blev faktiskt riktigt god. Kram

Postat av: Irene

Lördagen var trevlig, synd att du inte kunde vara med. Men på onsdag ska vi alla ses!

2007-03-18 @ 11:33:23
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Karin

snygg mobil

2007-03-18 @ 12:17:28
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback