Tidig morgon, tacos och Tunisien

148086-292Fotot är på mig i Tunisien förra året!

Tja!
I dag har jag jobbat förmiddag, i morgon så jobbar jag kväll och det ska bli sååå skönt! Gillar inte att gå upp tidigt.
Sitter nu hos Mia, vi har haft tacos kväll, jag, Rasmus och Mia! Vi började kolla på en film men den var så dålig så vi stängde av..."My super ex girlfriend" se inte den!!!
Det verkar som vi kan flytta den 1 april, ska bara kolla med våran nya hyresvärd i morgon så allt är oki! Vilka vill hjäpa oss med flytten?

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Karin

åå så söt vovve då:)

Postat av: Karin

åå så söt vovve då:)

2007-03-13 @ 21:40:28
Postat av: Beyonce

Tror bestämt att jag är upptagen just den dan, syynd....

2007-03-14 @ 10:47:55
Postat av: Sandra

sorry tjejen jag kommer nog att jobba då men jag hjälper gärna till annars!!!

2007-03-14 @ 12:46:31
URL: http://xsandra.blogg.se
Postat av: Irene

Jag kanske kan hjälpa, men max 10 kartonger...
Du vet att när man flyttar så måste man RENSA!!!

2007-03-14 @ 19:29:07
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback