Tjejfest!

148086-349
148086-348 Igår så var det tjejfest här, hade super trevligt! Jag lagade lite mat och en tårta att bjuda på, till middag blev det broccoli/ädelost pastagratäng, fläskfilepastagratäng och två olika sallader, en gekisk och en med nötter och äpple. Till dessert var tårta ganska så givet då jag fyller år på lördag! Jobbar på lördag så det blir ingen tårta då... Som ni ser är det bara 12 ljus på tårtan fast jag fyller 24, men själva grejen var den att jag köpte 24 ljus i en förpackning där det fanns både ljus och ljusbehållare, men det fanns bara 12 ljusbehållare (de som ljusen ska sitta i när man sätter dem i tårtan) ja så det blev bara 12 ljus! Men jag lyckades att blåsa ut alla ljusen, och fick önska mig en sak! Kanske inte hade blåst ut alla om det var 24 ljus så det va kanske meningen... Vem vet...
Nu måste jag gå ut med Tindra och sen halv fyra så ska jag ficka med alla, hoppas på att hinna med en sväng på stan först!
Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Mycket god mat och tårta!

2007-03-22 @ 13:07:51
Postat av: Carro

Tack för igår det va riktigt mysigt. Kram

Postat av: Karin

haha ja visst,
men ojoj, du bjuder på tårta va?:)

2007-03-22 @ 14:19:39
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sofia

Väldigt fin tårta du hade gjort! Hoppas den va lika god som fin! :-)

2007-03-22 @ 20:54:25
URL: http://solaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback