utelåst...

Blev stående i en halvtimme ute i kylan i går käll/natt när jag kom hem från jobbet, hade glömt mina nycklar och Rasmus svarade inte på mobilen... Hans mobil är inte som den ska så han hörde inte att det ringde... Då började jag roppa på honom, innan han hörde så hade nog halva högbrunn vaknat av mina skrik på rasmus! Men till slut fick en lagom glad jag komma in i värmen. Blev en varm dusch som avslut på dagen.
Nu ska jag ut med Tindra sen ner på stan och luncha med mamma och kanske syrran, sen blir det förhoppningsvis lite shopping. Blev ingen bio i kväll men det blir bio på söndag i stället, då ska vi se"Se upp för dårarna". Så vad som händer i kväll är inte bestämt än...

Later...

Kommentarer
Postat av: Carro

Va trist när det blir så. Hoppas du är laddad tills ikväll. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback