Utmanad

Utmanad
Jag har blivit utmanad
Linn av  att skriva sex underliga/egendomliga saker om mig själv. De sex bloggare jag väljer ut ska göra samma sak och sedan själva välja sex bloggare som de länkar till längst ned på inlägget och berättar för att de har blivit utmanade. Här kommer mina sex mest underliga saker om mig själv:

1.  Jag heter Elin men skulle vilja heta Kitty (Ja menar Hello Kitty skulle folk då säga, coolt!)

2. Älskar "Grynets show"

3. Skulle vilja kunna äta kyckling men går inte tänker på små gula fluffiga söta djur då...

4. Under hela gymnasiet blev jag kallad för "Rosa Elin", hade alltid allt i rosa från topp till tå!

5. Alla vet att jag är rädd för spindlar men jag är även ibland rädd för vissa katter (speciellt stora) men absolut inte kattungar! Lite skumt!

6.  jag är beroende av handkräm



Jag utmanar: Irene, Agnieszka, Kelly, Carro, Sandra, Karin,

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

hur får man dit namnet så man kan klicka p ådet och komma till personens sida?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback