Jag fortsätter på mitt turkosa tema!

image699

image700


image701

Var på Blomsterlandet i går i gen och handlade lite nya blommor och krukor till våra fönster, vad tycker ni? Och snart kommer mina turkosa gardiner på plats också. Gardinerna är just nu hos mamma i väntan på at bli färdigsydda!
V har även ett nytt skåp till vardagsrummet, gillar det massor!

I dag ska jag och min syrra jobba på mammas affär, hon är på mässa i Göteborg! Ska bli kul att jobba där, finns så mycket fina saker! Kanske jag hittar någonting nytt som skulle passa in hos mig! (något turkosa kanske).
I kväll ska jag och Linda hem till Hirut och äta lite mat och dricka vin! Linda och Hirut är två av mina jobbarkompiar! Det ska bli kul att träffas och bara sitta och snacka skit!

Oj vad klockan rinner i väg måste fixa mig nu och sen åka!
/Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kommer förbi och tittar in på confetti.Kram

Postat av: Irene

Kul att träffa lite annat folk ibland. Mycket fina blommor!

2007-05-31 @ 00:29:10
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback