Jag och en fejk häst!

image562
image563
image564


Allt jag hinner bjuda på är några bilder på mig och en fejk häst...
Dagen har varit fullproppad med saker att göra, fast bara roliga saker!
Åt lunch på Kumlinz med mamma, Mia, Irene, Sandra, Carro, och Kattis!
Gick sedan och fixade lite saker på stan innan jag gick vidare till mammas nya affär som är Confetti, Grattis mamma! Din affär är super fin!
Efter att ha varit på Confetti en stund blev den en sväng på stan med Sandra och Irene och sedan vidare till Gumsbacken där vi gick på Superstore och kollade in skor och handlade mat på Willys!
Oj, nu måste jag åka till jobbet, börjar om 25 minuter!
Ses

Kommentarer
Postat av: Majsan

Så du kör på fejk du...Hihihihi.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback