Oxelömarknad, Hello kitty och hårda karameller...

I dag har jag varit på Oxelömarknad, var sååå mycket folk där och jag var en av dem... fanns också en massa olika saker att köpa, både fina saker och en massa skräp... Själv så köpte jag en Hello Kitty tee, en handväska, hårda karameller och munkar till Mia! Känner mig nöjd med mina köp, ska försöka visa lite bilder sen, får ta kort med mobilen då min kamera är på utlån.
Nu ska jag och Rasmus äta middag, det blir biff, med potatisgratäng, sallad och ädelostsås! Till efterrätt bjuder jag på chocklad tårta som jag nyss bakat, receptet finns i ett tidigare inlägg.
Efter maten blir det film.
I dag firar jag och älsklingen nämlligen ett år och sju månader! Jag fick jätte fina blommor och en kramis Ior av Rasmus! Min present till Rasmus är middagen.

Kommentarer
Postat av: Irene

Låter mycket mysigt!
Vad är en Hello Kitty Tee?

Postat av: Carro

Mysigt med middag. Måste lägga upp bilder sen på det du köpte på Oxelömarknad. Jag e nyfiken!

2007-05-05 @ 23:00:42
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: Ella

Förlåt Elin, jag har glömt att lämna tillbaka kameran. Jag kommer förbi med den i morgon vid 17,30 om någon är hemma?

2007-05-06 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback