Pokerkväll!

i kväll blev det poker hemma hos oss, vi som spelade var jag, Irene, Emil, Rasmus, Thomas och Stefan! Emil vann, jag kom 4 a! Nu gör vi inte mycket, jag är sååå supertrött och Rasmus och Thomas spelar fifa! Funderar på att sova men verkar jobbigt att ta sig till sängen....
Innan poker kvällen var jag ute på en tre timmars promenad med Tindra! Hade några stopp på vägen, var förbi mamma på jobbet sen pappa hemma också tittade jag förbi hos Ulrica! Hennes lägenhet är såååå fin!!!
Hur har eran kväll varit?


image567


Ska sova nu i alla fall!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Har du sett denna underbara imitation av Carola? Se här:
http://junitjej.blogg.se/1178293387_svaret_till_vilket_sk.html
~Ha en trevlig helg!~

Postat av: Majsan

Låter som en toppendag det där....Sängen är ibland alldeles för långt borta...=)
Ja vad har jag gjort idag....Försov mig imorse och missade min tvättid...=)Vart ute och power walkat i 1,5 timme...Fått ett dåligt besked på telefon...Ätit och nu är jag på jobb...Ja dtevar nog det hela det...=)

2007-05-05 @ 00:41:35
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback