Turkost är ju fint...

image629                      image630image632          image631
image633


Snyggt med turkost! Funderar på att fixa nya gardiner till vardagsrummet, de ska gå i turkost och brunt hade jag tänkt mig. Blir nog en runda på stan i m för att kolla in gardiner. Den turkosa lycktan här åvanför är från Confetti, fick den i dag av mamma! De andra grejerna är bara grejer som jag vill ha... De turkosa skorna är ju supersöta men jag letar efter några fina vita skor. Ska leta i m ! Mycket som jag måste leta efter i helgen, gardiner, skor, bikini och shorts... Mycket blir det...

Kom nyligen hem från en fika med Sandra och Mia, var mysigt att sitta och prata lite till en kopp kaffe och skagenmacka.
På lunchen var jag och åt Gekiskt med Mia, Rasmus, mamma och pappa. Pappa fyllde år i tisdags men alla jobbade då så det blev lite födelsedafsfirande i dag i sället. Efter lunchen blev det tårta på Mekka.  Mums med budapeststubbe!              image634



image635

Rasmus och Thomas sitter här Brevid mig och spelar fifa, alltid fifa!

/Kitty

 

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som en bra dag. Vi ses imorgon. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback