Bara Kitty

Ensam är stark eller vad är det man brukar säga...

Nu är det bara jag, ingen Tindra hemma och ingen Rasmus heller, bara Kitty...
Men jag har sagt det förut och säger det i gen big girls don´t cry, but I'm gonna miss you like a child misses their blanket blankit....

I morgon ska jag i väg tidigt tidigt till Sthlm på kurs, har ett problem nu och det är skor!!!
Vilka skor ska jag ta på mig och med mig,  hmmm har lagt ner mina nya stövlar i väskan men nu är frågan vilka ska jag ha på mig.... Svårt att välja asså... skor med klack eller gympadojor, får nog fundera tills i morgon bitti...

Min favvolåt just nu är Clumsy

You got me trippin, stumbling, flippin, fumbling
Clumsy cuz I'm fallin in love
You got me slippin, tumbling, sinking, fumbling
Clumsy cuz I'm fallin in love
So in love with you

Nu ska jag kolla på lite "Sex and the City" och hoppas på att bli trött så jag får sova några timmar innan klockan ringer 04:30 i morgon bitti! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Carro

Du e aldrig ensam!!!!! Kram

Postat av: Karin

ha en fin dag:)

2007-11-20 @ 10:02:40
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: carro

Tack! :) Ha en bra dag!

2007-11-20 @ 10:48:56
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback