En dag på Confetti

image1624

I dag har jag varit på Confetti och hjälpt mamma hela dagen!
Det va mycket med kunder och tiden gick supersnabbt som den alltid gör när man är där....
Hann även med att gå en runda på stan och köpa några julklappar...

image1625

Så här såg det ut när jag vaknade i morse, snö!!!
Snö= jag använde mina nya vinterstövlar för första gången!


image1626

I går när jag va i Norrköping så köpte jag en liten present till mamma, söta godisar va?


image1627

Har kommit in julteer till Confetti nu, blandannat Lusse te och Tomtesnurr!
Ska provas i kväll!

Nu till affären och handla lite mat....

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Vill provsmaka te, verkar gott!

Postat av: Lillepip

verkar vara ett super ställe din mamma har!Gillar småprylar av allt möjligt,må gott,pip

2007-11-13 @ 16:32:52
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback