När päron blandas med äpplen...

Nu är Kitty tillbaka i stan efter ha varit på kurs i storstan...
Kursen var mycket lärorik och rolig, känner mig helnöjd!
Det var jag och tre grabbar från jobbet som var på kursen, vi bodde på ett riktigt nice hotell som hade skön säng, mysig restaurang och en schysst bar! (Blev några rosa drinkar)

Har allt jag har lärt mig nu i två minnen, mitt eget och i USB-minnet vi fick med oss hem. Hör inte till vanligheten att man kommer hem  från en kurs men en  tom pärm och ett USB-minne....
Inte ett endaste papper!
image1684
Har många tråkiga nyheter, fan vad jag hatar ordet "tråkig nyhet!"

1. Min älskling och jag kommer inte kunna ses mer än några få dagar under en  tid nu, saknar honom redan så det känns rättså kasst....
2.Sladden till min kamera är borta!!!! Så jag kan inte lägga in bilder, fan, fan, fan!!!!

Kanske bara var två tråkiga nyheter men i alla fall...

Nehe nu ska jag leta sladd, gosa med Tindra och tänka på min älskling...

Puss från en Kitty som känner sig mer som Emily Strange än Kitty.... (i dag i alla fall)...

image1685





Kommentarer
Postat av: Paola

Hej, läste din kommentar hos Karin, jag väntar också sex and the city, men det verkar ju aldrig vilja börja... hoppas på snart iaf! haha , kram!

Postat av: sanna

snygg design.

2007-11-22 @ 09:30:32
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Raxx

sladden såg jag någonstans i skrivbordet kolla under den högra lådan

2007-11-22 @ 11:47:05
Postat av: S.A.N.D.R.A

hoppas du får en bra dag :)

2007-11-22 @ 11:49:20
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Lilla jag

Å nej. Men skruttan då..

2007-11-22 @ 15:38:00
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback