Tre snygga...

image1592asos 600 kr
image1593asos 400 kr
image1594asos 900 kr

Tre snygga som jag gärna skulle klä mig i! Den översta skulle kanske vara nått till nyår, eller vill jag ha en längre klänning då det är frågan! Har du bestämt nyårsklänning än? Eller är det förtidigt att tänka på det kanske?
Jag tycker att man ska ta tillfällen när de kommer och nyår är en sådan dag som man "får" slänga ut lite extra pengar på en vacker klänning och det är exakt vad jag tänker göra!
(Även om jag inte får ha på mig den mer än några timmar eftersom jag jobbar på nyårsafton till klockan 22.30.) Men en nyårsklänning ska jag ha!

Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Julia

åh älskar den första :)

Postat av: carro

Snyggt :) Ha en bra kväll! :)

2007-11-08 @ 17:23:04
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback